FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Uytkownicy Grupy
Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Rejestracja
2 razy dziennie myłam włosy, żeby mi ta ciemna farba szyb
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum DESTROY Uni 57 Strona Gwna » 
DESTROY
 » 2 razy dziennie myłam włosy, żeby mi ta ciemna farba szyb
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

 Post Wysany: Wto 3:27, 08 Kwi 2014    Temat postu: 2 razy dziennie myłam włosy, żeby mi ta ciemna farba szyb

i czy nie powinnam go odstawic :/ raaatuunkuuu
[link widoczny dla zalogowanych]
z wami to mozna przynajmniej pogadać, moje koleżanki twierdzą, że fellatio to poniżenie dla kobiety ;/;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miał chyba z 10cm, olbrzymi tułów, średniej grubości nogi i pancerz. [link widoczny dla zalogowanych] Słyszałam różne wersje tego co się może dziać i niebardzo wiem co o tym myśleć.
Zdążyli co nieco nawiercić w ścianach, ustawić rusztowanie i zedrzeć wierzchnią warstwę bloku. Raczej przyjąłem taktykę olewania pewnych kwestii. Sądzicie że takie kursy faktycznie pomagają i wnoszą coś nowego do zawodu fryzjera? Ja pochodze ze Szczecina, a zatem tez nie tak daleko od morza i szzerze mowiac juz mi troche teskno za Baltykiem. Jedno jest pewne, nie można uogólniac narodowości.... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie dość, że z natury są cienkie i delikatne, to jeszcze po ciązy zaczeły mi strasznie wypadać. ma ktos moze jeszcze te wszystkie ćwiczenia bo niestety zadne linki nie działają i o ten aerobik tez poprosze Do tego wszystkiego jestem 2 razy starsza od ciebie. Teraz chyba to się robi coraz bardziej popularne, na pewno w spa Ce-Ce można zrobić bo sama tam chodzę. Ja stosuję zioła juz 2 mc.Naprawde działa ! Zrezygnowałam z powrotu do naturalnego koloru, ponieważ strasznie spodaobał mi się brąz na moich włosach. ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tm odczuwaniem zimna jest u mnie identycznie!
[link widoczny dla zalogowanych]
jak Nikola...to po co w ogóle wypowiadacie się na ten temat.Nie rozumiem także, dlaczego niby dzieci o takich imionach są tępione w szkole czy przedszkolu...Jest to NIENORMALNE!każdy ma swój gust i opinię na ten temat. Mnie tez uzależnił od siebie w kazdy możliwy sposób fizycznie , psychicznie i finansowo i wydostanie sie z tego uzależnienia od niego jest najtrudniesze , tyle lat byłam w domu , dbałam o wszystko a teraz dowiedzialam sie ze byłam za dobra ehh pokręcone to wszystko .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mieszkam na Powstańców sląskich i mam blisko do denique. [link widoczny dla zalogowanych] Ty
trzymaj sie bloomku Tam opisane dokładnie. . The Bobbettes - Mr. Nie wiem czy to ciśnienie, czy co, ale serce biło mi jak oszalałe, chciało mi się wymiotować. [link widoczny dla zalogowanych]
nie ma się co łudzić, kremy nie działąją, dlatego lepiej sobie poczytać na temat metody frakcyjnej [link widoczny dla zalogowanych] k-med-agnieszka-tomala.html po co pani w internecie czyta te głupoty? a gdzie mam sie dowiedzieć? za godzine 350 zl ??? Wiec jaki kolor? Z trzydziestu kilku nagle do czternastu spadło! I pewnego dnia patrzę,a ja mogę karmic moje dziecko.Myslałam na poczatku,że mam raka!!!Serio.Nie wiedziałam nic o mlekotoku i się wystraszyłam nie na żarty!!!Teraz się z tego smieje-wtedy to było stresujace moj kolega jest zaintersowany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znać fachowca.
[link widoczny dla zalogowanych]
aby włosy były bardzo dobrze nawilżone proponuje maseczke z oliwy z oliwek, 2 żółtka, sok z połowy cytryny (jesli włoski sa blond - cytryna rozjasnia) i ewentualnie to juz wg uznania rózne inne olejki (kokosowy, rycynowy etc).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

President - I give you my heart [link widoczny dla zalogowanych] Wklejasz link do wikipedii z hasłem projekcja, a sama przerabiasz wypowiedzi innych i dopasowujesz do swoich przekonan.Mylisz sie.
mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie. Gdy będzie upieczony-ale wciąż wilgotny dołóż do niego na 5 min.pieczarki. hej dziewczyny zaglada tu jeszcze ktos Pozdrawiam ! chcialabym wrocic do mojego sredniego blondu [link widoczny dla zalogowanych]
Znikła po miesiacu.przytylam 10 kg. Długo był w mojej głowie. Lekarz oczywiście miałby z tego 400zł, ale mógł też dobrze radzić, w końcu się nie zdecydowałam, nadżerka o dziwo zniknęła w czasie trwania ciąży. - witam amatorki kapuscianki ! Dziecko bylo rozpieszczone, pozwalalo sobie na wszystko, matka mi nie ufala (Polak=zlodziej)- ogolnie koszmar. Nie dziw się kukuryku, że w tradach są takie rotacje. Idę dopiero do 2 gimnazjum, a mam piersi sięgające miseczki C i wzwyż.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem mega zadowolona z podejscia pani dr...dokładnie mi wszystko wyjasnila i wyczerpujaco odpowiedziała na moje pytania.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam wszystkich potrzebuje skontaktowac sie z osoba ktora j est po zabiegu plastyki brzucha i liposukcji mam juz umowiony zabieg i stad moje obawy prosze o numer gg najlepiej.zalezy mi na czasie prosze o pomoc pozdrawiam Ja swoich lekko falowanych włosów nienawidzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem dalczego..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

---doda--- Dziękuję za odpowiedz masz racie ten model może nie spełniać moich wymagań.Mogę się spytać jakiego ty posiadasz orbitka ? [link widoczny dla zalogowanych] Dziś byłam w sklepie kupic mięsko dla suni i wiecie co :
ja, nosząca odkryte rany, przez 6 miesięcy nie dostałam żadnej infekcji, zakażenia, ani nic, mam bardzo ładne rany (o ile w ogóle można mówić że 16 dziur w nodze wygląda ładnie ) Z tego co ja się orientuję, to wydłużać nogę najelepiej jest od 4 cm skrócenia i w momencie, kiedy kończy się 15-16 lat, a to dlatego, że po pierwsze jest się bardziej świadomym tego na co się decyduje (o ile w ogóle można mówić o świadomości, bo ja wiedziałam, że będzie bolało, że będą problemy, że będzie to długo trwało, ale wiedziałam to, bo o tym czytałam, bo lekarz mi mówił. Z przyjacielem jestesmy od dwoch lat, jeszcze bez slubu. czesc dziewczyny Tez pracuje w trade .Czytam i widze że w każdym trade jest tak samo.To chora firma. sie napisac ta opinie,bo w ten sposob uchronisz inne osoby przed tym partaczem!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Albo Tradycja. hej, jestem zainteresowana tym spalaczem tłuszczu Dyma-coś tam czy nie ma efektu jojo?jak sie po tym czujesz 8kg w miesiąc to dużo! Grzyba dalej nie mam po Gynazolu, bo robiłam badanie( a będzie już z pół roku jak go brałam) i tylko dalej jakieś bakterie jak odstawiłam ten Gynalgin:/ Błagam POMÓŻCIE!!! Ja się do Was dołączam tez mam dość juz bezsennosci czasem odechciewa mi się wszystkiego I w gardle drapie cosik tak po bokach. Oddaję głos uznania doktorowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

 Post Wysany: Wto 3:28, 08 Kwi 2014    Temat postu: podobno stany depresyjne, wolna przemiana materii....Co jesz

Do dziś źle się z tym czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie obarczam Pana wina za moja operacje. Tylko nazwy pozostawiał Znam go zawsze byłam zadowolona z jego usług i wiem o nim wiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz juz bede sie leczyc na kase chorych.za kilka dni mam wizyte-bedzie to ponad 6 tydzien powinnam juz uslyszec bocie serduszka strasznie sie boje ze nie uslysze [link widoczny dla zalogowanych] Ehhhhhh....
Dzisiaj z wielką nadzieją stanęłam na wadze. (75 cm pod biustem, 94 w biuście), i ani nie uważam, że on jest duży, ani tym bardziej, że mi obciąża sylwetkę Ja wprawdzie mam tluszczykiem powiekszone usta i nie ejstem zwolenniczka aquamdiu, ale tluszczykiem to ksztaltu sie raczej nie zmieni, a po wstrzyknieciu aquamidu lekarz ma jeszcze kilka minut na to aby nadac ustom pozadany ksztalt. Z jakimi trudnymi pytaniami Wy się spotkaliście? pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Otóż, znalazłam piękne conversy, prawie nowe w szmateksie, a że nie miały ceny podeszłam do pani sprzedawczyni i zapytallam za ile mi go sprzeda, ona popatrzyła, w jednym nie było sznórówki i powiedziała, ze spokojnie za 9zł. Na szczescie poszlam do innych lekarzy (prywatnie) ktorzy wylkuczyli nadzerke... HEJ MIESZKAM W SZCZECINIE JESTEM SPORTOWCEM LATAM NA ROWEZE I TO SPORO ALE NIEMAM NIKOGO NA WYPRAWY LESNE NA JEZIORA ZEBY MILO SPENDZIC CZAS ODPOCZAC 535745483 HETNIE POZNAM KOGOS NA TAKIE WYPADY tylko ze wówczas tłuszcz usuwany jest z całej powierzchni ciała, nie tylko z brzucha ale inaczej się nie da. Mateusz Kusznierewicz Cześć tak jak pisałam jeżeli chodzi o Warszawę to w twoim wypadku wchodzi w grę tylko Selekt bo oni mają również w soboty i niedziele ale właśnie w tą sobote się zaczyna i ja się też nie załapałam.Wejdż nawww.select.edu.pl. Mam taki sam problem drętwieje mi ręka lewa, byłam u lekarza ogólego przepisał mi tabletki i skierował do neurologa, zrobiłam przeswietlenie kregosłupa szyjnego i wyszło bez zmian, lekarz mówi ze przeciazyłam ręke i mam słabe mieśnie.CO ROBIĆ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A nie pomyślałam o tym jednym - zresztą brak magnezu to też wina tabletek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] llwaves_super_polysk_200ml_od_ss.html aaaaaaaa..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niestety nie mam tez zadnego godnego polecenia fryzjera!! [link widoczny dla zalogowanych] Test już zrobiony....
To na pewno nie pomoże ani Tobie, ani fasolce (jeśli ją masz Mnie cycki co prawda nie bolą, sle przyplątała mi się jakaś infekcja tam. mauro picotto - komodo a dzisiaj to i kurtka zimowa potrzebna. Albo jestem na diecie, albo wcinam ile wlezie. Ja tez wisze w zaległosciach, konczy sie czerwiec a ja siedze jeszcze w maju, takze nie martw sie, wszystko w zywcu tak dziala...to zmiany przepisow tak daja popalic...ale kto wie moze gdyby nie to to bysmy nie pracowaly..... [link widoczny dla zalogowanych]
ja kocham Malgosie i jej styl Co stanie się z moimi włosami po latach samodzielnego farbowania.??? Ale nadal mi się zbiera- piję dużo kawy, herbaty i tak już mam. Brzmi pięknie, czy ktoś wie jakie mają efekty? czemu nie! Spokojnie dziewczyny jeśli chodzi o cc to myśle że oni mniej wiecej planują oblozenie mi dr L powiedział że gdyby co kolwiek się działo to mam dzwonić i jechać i zostanę przyjęta..gdyby jedank okazało się że dotrwam do terminu cc a będzie brak miejsc a nic się nie będzie działo to poczekamy 1 lub 2 dni...więc nie stresujcie się Schudnę coś,potem mam długie zastoje wagi, na pewno przez te zaparcia cholerne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakub i Antoni - synowie Rafała Olbrychskiego
[link widoczny dla zalogowanych]
Toska dierre to tylko niewiele droższe drzwi od innych, a mają niesamowicie dużo zalet jeśli chodzi o ich budowę, no i to wykończenie Polecam raz jeszcze. heheh ale mam pytania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przeglądałem różne oferty i wiem że wybór był strzałem w dziesiątkę. [link widoczny dla zalogowanych] Nie ukrywam, że dopiero wtedy pomyślałam sobie, że muszę coś z tym robić...
Możesz zjeść gotowaną lub pieczoną kurę zamiast mięsa wołowego, ale oczywiście bez skóry. [link widoczny dla zalogowanych] m u mnie była taka sytuacja.Otóz moj lekarz do ktorego chodzilam latami na wstepie powiedzial mi(mialam torbiele na dwóch jajnikach ok 3 cm)ze tego raczej tabletkami sie nie wyleczy i wskazany jest zabieg.Ale dla pewnosci poszlam do innego uznanego lakarza i ten dal mi nadzieje.Po kilku miesiącach leczenia kiedy moja wątroba zaczeła szwankować(torbiele zmniejszyły sie troszke)lekarz stwierdził ze jednak zabieg trzeba zrobić. nie denerwuj się bo to chyba bardziej szkodzi dzidzi niż gynalgin no ok moja kolej [link widoczny dla zalogowanych]
jeśli chcesz pisać do siebie, napisz maila na swoją pocztę, a nie topiki pytające.. no domiar tego wszystkiego wmawia iz wygladam lepiej anizeli wczesniej i ze powinnam zdjecie sobie zrobic wczesniej! Jedyna radą jaką mogę udzielic to taka że trzeba chodzic do takich salonów gdzie jest dużo ludzi, a nie dyplomów na ścianach, bo to jest dla mnie wytyczna do sukcesu. moze któraś z Was ma doświadczenie z tym parlodelem? podoba mi się jeszcze Ania Dąbrowska czy tam hania nomen omen Kapalabym sie w ziolach typu pokrzywa, szalwia, nagietek, skrzyp. Probowalam wszystkich naturalnych metod i nic nie dziala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja sie wybieram, a Ty tam mieszkasz????,
[link widoczny dla zalogowanych]
Te nieco mniej porządne mi się nie podobają. Szwai 14/7 U).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

4 ząbki naraz i jedna nocka z temperaturą 38 stopni i pare pobudek z płaczem. [link widoczny dla zalogowanych] on mnie kocha, ale nie wiem czy mu wierzyć, znamy się dopiero 3 miesiące.
Mam nadziej ze w koncu mi pomoga i bede miala szanse wyspac sie bez bolu. A co mnie obchodzą baby, które nie mogą mieć dzieci? Kazdego ranka mowie sobie ze dzis bedzie inaczej... np raz w tygodniu lub lepiej raz na miesiąc żebym się nie wykoleiła [link widoczny dla zalogowanych]
pracuje w trade juz trzy lata jako kierowca i mam jedno zdanie o tej firmie to jest jedna wielka kupa zresztą co ja będe wam mówił sami napewno to wiecie pozdro dla wszystkich dostawców??????????? ;*********** Witajcie. Chciaz zupełnie nie wiem co to ma wspólnego z chorobami tarczycy ale... zreszta przed operacją miałam robie nawet 3 lewatywy dziennie przez 3 dni i powinnam schudnąc? Koniec z ziemniakami, pieczywem, makaronami i słodkościami. To też zależy od organizmu, jak reaguje na nasz kolczyk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 Powrt do gry »
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Forum DESTROY Uni 57 Strona Gwna » 
DESTROY
 » 2 razy dziennie myłam włosy, żeby mi ta ciemna farba szyb
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group